måndag 19 januari 2009

Egen Lägenhet = Ensamhet

ja då skriver jag igen och tänkte berätta lite om er vad man gör om dagarna.

Det hela kommer till en enkel sak som kan avrundas med ett ord:

INGENTING


Man lider typ av trisstess i denna lägenhet och speciellt i denna stad. Jag söker nu förfullt runt om i landet efter jobb och Dj jobb samt lägenheter. Jag tror inte att jag klarar av att vara i denna stad länge till. En småstad för en storstadskille? Jag menar, det säger ju sig självt. Jag funderar starkt på att följa min kusins tips och flytta ihop med henne i sthlm. Måste hitta ett jobb bara och en fin lägenhet som inte är för liten! Två stora personligheter i en liten lägenhet kan bli lite som två lejon i en bur! haha.. (ganska kul för att båda är stjärntecknet Lejon... okej det var inte kul)

Så, nu vet ni iaf vad jag håller på med. Jag bor i denna lägenhet för att ha någonstans att bo men trivs jag här? Nej det gör jag inte, jag trivs inte i västmanland alls. Jag är tom obekväm i västerås så något händer ju.

Nej nu ska jag sluta vara så negativ. Jag ville bara informera er att jag kommer flytta så fort det går!

Ha det bra sålänge!

Andy Field

Inga kommentarer: