lördag 24 januari 2009

Hej Alla Dödliga!




Nu sitter man här igen på en lördag med absolut inget att göra.

Just nu håller jag på att koka kaffe, ska make myself en latté . underbart! jag och mikaela lyckades synca hjärnorna utan att säga nåt för att båda skulle make a latté och blogga! haha, men då kommer stora frågan vad vi ska göra efter blogginlägget då? Det är ju bara otroligt jobbigt att tänka att man måste planera in sin lördag kväll! jaa, igår var jag iaf ute och minglade lite i västerås med min kusin! hennes last night out innan hon drar till sthlm och börjar jobba på mc donalds. Det är lite charmigt tycker jag! haha. Men vad gör man inte för att komma ifrån denna stad!

Jaa, spotify är uppe och rör sig en rejäl radda bland låtarna då den är irriterad på mig för att jag byter stup i kvarten men det får den stå ut med! Jag vaknade kvart i tolv efter att varit ute till halv 9 på morgonen av ett samtal från mormor. Hon hade gjort pannkakor så jag gick två portar över till henne och bara åt sönder mig. Sen ville jag spy men jag höll mig! haha. Bakis = jobbigt.
Sedan har jag varit på latté idag med Jimmy, Mex, Sara F och Johan H. Det var ytterst trevligt och vi satt där i några timmar och bara snackade skit och så. Det var grymt skönt. Jag gillar caffé latte. Synd att dom ska sälja stället.

Jaa, nu vet jag inte längre vad jag ska skriva. Jag ska nog gå och vispa min mjölk och strö över lite kanel och mumsa i mig den! det kommer väl bli en filmkväll ikväll som vanligt men, Ni får väldigt gärna skriva till mig och ge mig alternativ vad man kan göra ensam en lördag kväll!

Ha det så bra!!

Andy !

Inga kommentarer: